Wednesday, March 25, 2009

活来作么?

我不喜欢茄子,
我不喜欢走路,
我不喜欢黑色,
我不喜欢晒黑,
我不喜欢流汗,
我不喜欢上课,
我不喜欢白花,
我不喜欢煎炸,
我不喜欢卖力,
我不喜欢雨天,
我不喜欢冷天,


我不喜欢没有奶油抹在暖烘的巧克力味白面包放在微蓝色的白碟上配上七十九度山泉水炮的英式蓝玫瑰花茶和日式红豆绿茶口味牛奶雪糕的三点三的茶点

我不喜欢,
我不喜欢,
我就是不喜欢,

什么都不喜欢那活来作么?

10 comments:

andrewleng said...

lol...too stress can die. i told you you need some violent song...dont shy, take from me. lol

Yang_2 said...

lol... you are so caring

andrewleng said...

thank you

T said...

我不喜欢...damn interesting post!!!

your blogpost rocks...!!
especially the 3.15 teatime part~

Yang_2 said...

lol... of coz!!

T said...

yorh...lansi

Imperfect said...

hoho ~ u guys are flirting here .... sound GAY .. aha ...don hit me yea =P

Yang_2 said...

==“

-Sunny- said...

yea...that tea part kinda good...but, u n andrew so gay...yiyerr

Yang_2 said...

don't jealous. lol...